!مبروك

لف العجله علشان تعرف حظك 



                    اضغط هنا   لتدور العجل    

          



تعليقات الفيسبوك :

Like • Comment • Share • Delete

7,658 others like this
View more comments
5 of 10,312

عدي أبولبة
ايفن 7 في غاية الروعة انا بجد كنت فاكر انه اعلان بس قلت اسجل مش هخسر حاجه وفعلا الموبايل وصلني لحد باب البيت بدون اي تكاليف
Just now Like - 2 Likes - Reply

Doaa Zinol
شئ رائع الموضوع بجد انا وصلني الموبايل من شويه والله مش مصدقة شكراً آبل الموبايل إبداع
3 minutes ago Like - 8 Likes - Reply

هاشم عبدالله
رأيت فعلا هذا اليانصيب مرة وإعتقدت انه هراء. وقد رأيت هذا الإعلان مرة أخرى، وقررت أن أحاول التجربة لأني كنت أشعر بالملل ... ولقد حصلت فعلا على آيفون 7 بلس . شئ جنوني!
14 minutes ago Like - 12 Likes - Reply

هديل أحمد
هذا رائع ! أنا لم أربح أي شيء من قبل ولكن اليوم أنا محظوظة فعلا
42 minutes ago Like - 32 Likes - Reply

عايدة عارف
iphone 7 أسود بجد مبسوطه اوي اوي شكرا شركه ابل

1 hour ago Like - 29 Likes - Reply

مريم ابراهيم
مش مصدقه انا كسبت شئ مدهش

November 13, 2016 Like - 35 Likes - Reply

أحمد طه
اهو التليفون اللي كسبتو يا جماعه آيفون فضي انا خليت كل اصحابي يسجلو وفي واحد كسب منهم

November 13, 2016 Like - 68 Likes - Reply

محمود عبدلله
مندوب من الشركه كلمني وقلتله العنوان وهو في الطريق دلوئت فرحان جدا
November 12, 2016 Like - 121 Likes - Reply

مايا مصطفى
شكرا شركة ابل الموبايل بتاعي اهو جميل جدا بجد شركه رائعه وصادقه

November 12, 2016 Like - 289 Likes - Reply